Sağlıklı Dişler, Estetik Gülüşler

Diş Videoları

Estetik Gülüş, Estetik Diş Hekimliği, implant, diş teli, diş vidası, ortodonti, diş beyazlatma, porselen laminalar, porselen kronlar & köprü, inley-onley, protez diş, porselen diş, Estetik dolgu, amalgam dolgu, porselen dolgu, bonding, pembe estetik, gülüş estetiği, estetik diş, lamine veneer, full porselen kronlar, çocuk diş hekimliği, kanal tedavisi, 20 yaş diş çekimi, diş çürükleri, Dental restorasyon, Yirmi Yaş Dişleri, Laminat Kaplamalar (Lamine Veneer), Zirkonyum Diş kaplama, Bonding (Adeviz Sistemler), Ağız ve diş sağlığı, Dişlerin Yapısı, Ağız Kokusu, diş fırçalama, protez bakımı, Diş Eti Hastalıkları, Diş Eti Estetiği, Diş Apsesi, Diş Dolgusu, Horlama, Diş Minesi, Beslenme ve Diş Sağlığı, Diş Gıcırdatma, Ağız Kuruluğu, Diş Taşı, Tartar, Diş Ağrısı, Diş Hassasiyeti, Çocuklarda implant, Çocuklarda ortodonti tedavisi, Bebeklerde Diş Çıkarma, süt Dişleri, Çocuklarda Dişler neden çürür Süt Dişleri, Pedodonti, Çocuklarda Ağız Bakımı, Fissür Örtücüler, Parmak emme, Yaşlılarda Ağız ve diş Sağlığı, Protez diş bakımı, Takma diş Hakkında Protez uzmanı Diş Hekimi Dr. Çağdaş Kışlaoğlu diş videoları ve animasyonları ile sizleri bilgilendiriyor.

"Sitemizde yer alan Videolar site ziyaretçilerimizi sağlık amaçlı bilgilendirmeye yönelik hazırlanmıştır. Sitede yer alan bilgiler, hiçbir zaman bir hekim tedavisinin ya da konsültasyonunun yerini alamaz. Site içeriği, asla kişisel teşhis ya da tedavi yönteminin seçimi için değerlendirilmemelidir."

İmplant
İmplant, eksik olan dişlerin fonksiyon ve estetiğini tekrar sağlamak amacıyla çene kemiğine yerleştirilen ve uygun malzemeden yapılan yapay diş köküdür. İmplantlar eksik dişlerin tamamlanması için çene kemiğine yerleştirilen titanyum yapay diş kökleridir. DETAY>>